Skip Navigation
 

Vyhledávání


Menu

obchodní podmínky

Informační oznámení k EET

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávajícípovinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.



Provozovatel e-shopu:
Eva Kadlecová, Lhotka 5, Přerov IV, 751 24, IČO: 667 02 283.


Pro obchodníky

Obchodníkům nabízíme naše výrobky za velkoobchodní ceny, možná dohoda na vzoru a barvě přímo pro Váš obchod.

Všeobecné obchodní podmínky

Dodací podmínky

Zboží je doručováno dopravní službou, kterou zákazník zvolí při vytváření objednávky. Objednávka je obvykle doručena do 10 pracovních dnů. Pokud se stane, že zboží není na skladě, nebo je dočasně vyprodáno, informujeme, většinou telefonicky, o této skutečnosti zákazníka a upřesníme termín dodání. V tomto případě má zákazník právo na zrušení své objednávky a případné vrácení peněz, pokud platba za zboží již proběhla.

Platba a doprava

Dobírkou - platba hotově při převzetí zboží.
Platba převodem - na bankovní účet číslo 2300298653 / 2010 vedený u Fio banky. Zboží je odesláno po připsání platby na účet.
Osobní odběr - platba v hotovosti při převzetí zboží na prodejně Psí svět - náb. PFB 8, Přerov

Záruka

Pokud není uvedeno jinak, je na zboží poskytována záruka 24 měsíců. Záruku je možné uplatnit u výrobce, u Vašeho obchodníka nebo zasláním reklamace spolu s kopií daňového dokladu a popisem závady na naši adresu - viz. kontakt. Do 30 dnů provedeme opravu nebo zašleme nový kus. Doba vyřízení reklamace bývá zpravidla kratší.
Poskytnutá záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Prodávající nepřebírá odpovědnost za vady vyplývající z běžného opotřebování výrobků, za vady vzniklé neodborným používáním výrobků a chybnou manipulací s nimi. Na tyto vady se poskytnutá záruka nevztahuje! Současně s reklamovaným zbožím a popisem závady je nutné předložit i příslušný doklad o jeho nákupu (paragon, fakturu).
Zboží je možné vrátit do 14-ti dnů bez udání důvodu, za předpokladu, že je nepoškozené. Tato lhůta se nevztahuje na zboží odebrané při osobním odběru. Reklamace vyřizuje: Eva Kadlecová, salonvanessa@centrum.cz.


Zrušení objednávky

Objednávku je možné zrušit bezprostředně po zadání objednávky a to buď telefonicky nebo e-mailem. V případě, že bylo zboží již zaplaceno, bude poukázaná částka vrácena zpět na účet zákazníka. Pokud je zboží fyzicky odesláno, není možné zásilku stornovat.
Firma Vanessacomfort si vyhrazuje právo na zrušení objednávky zákazníka v těchto případech:
- zboží není možné doručit, protože se již nedodává
- zákazník neuvedl všechny povinné údaje v registraci (zejména jméno,
adresu a telefonní číslo)
- objednávku nebylo možné telefonicky autorizovat (náhodně vybrané objednávky nebo objednávky na větší částky jsou prověřovány telefonicky)

V případě, že si zákazník zboží nevyzvednul - nepřebral, způsobil tím škodu dodavateli. Zákazník v tom případě hradí dodavateli expediční náklady v plné výši + storno poplatek 25% z celkové ceny objednávky.

Platnost obchodních podmínek

Provozovatel si vyhrazuje právo na případnou změnu a doplnění těchto obchodních podmínek. V tomto případě provozovatel oznámí změny upozorněním na stránkách serveru oblecme.cz Tyto obchodní podmínky jsou v platnosti od 1.01.2010.
 

Kontakt